Чому немає української версії сайту?

Шановні клієнти!
Нас давно і часто запитують про ті, чому сайт магазину досі не є двомовним і чому ми не створюємо його української версії. Часто ми відповідаємо на це запитання у телефонних розмовах з клієнтами, а також коли коментуємо клієнтські відгуки на сайті. Однак, враховуючи, що і надалі продовжуємо отримувати запитання стосовно української версії, пропонуємо вам статтю, де детально пояснюємо ситуацію.
На жаль, на даний момент адміністрація сайту не може забезпечити створення української версії сайту. Наше бажання зробити це обмежується технічними можливостями порталу ПРОМ.ЮА, на платформі якого розміщується наш магазин. Функціонал порталу не передбачає декількох мовних версій.
Українська версія та можливість двомовності є дуже важливим для нас питанням, ми розуміємо необхідність їхньої наявності, однак, є обмеженими можливостями самої платформи. Ми також регулярно звертаємося з цим питанням до менеджерів та адміністрації ПРОМ.ЮА, зазначаємо необхідність створення відповідного функціоналу, проте, позитивної відповіді досі не отримали.
Якщо ви теж підтримуєте ініціативу створення української версії сайтів та бажаєте, щоб описі товарів та їхні характеристики були доступні українською, будь ласка, допоможіть нам прискорити створення розробниками ПРОМ.ЮА відповідного функціоналу - напишіть листа з вимогою ввести функціонал вибору мови. Електронна адреси служби підтримки порталу: support@prom.ua.
Будемо щиро вдячні за вашу підтримку цієї надзвичайно важливої та актуальної ініціативи.
А до того, як це питання, сподіваємося, буде вирішено, нагадуємо, що якщо вам не зрозумілий опис деяких товарів, ві можете зателефонувати нашим менеджерам і отримати вичерпну консультацію українською мовою.
Дякуємо за розуміння та сподіваємося на зміну ситуації на краще.
- Як доглядати за змішувачами та аксесуарами для ванної кімнати та кухні з нержавіючої сталі.Найсвіжіші рекомендації з догляду за змішувачами з нержавіючої сталі.Повна версія статті
- Як ми налаштували вивантаження на Пром Юа з мінімальними втратами: кейсЯк ми зберегли контент на 2 тисячах товарів, додали 8 тисяч, зробили універсальну обробку і налаштували щоденну вивантаження - і все це за 1 місяць.Повна версія статті