Продавець Troynik.kiev.ua - опалення та водопостачання, Київ розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1018 відгуків
Ми працюємо. Чекаємо на Ваші замовлення!До каталогу
+380 (67) 889-39-89
+380 (50) 155-53-45
Обладнання та комплектуючі для опалення, водопостачання та каналізації
Кошик

Як ми налаштували вивантаження на Пром Юа з мінімальними втратами: кейс

Як ми налаштували вивантаження на Пром Юа з мінімальними втратами: кейс

Отже, які ж питання нам треба вирішити, виходячи з усіх перерахованих проблем? (Початок читати у статті "Складності вивантаження залишків на порталі PROM UA, як її зробити щоб не зіпсувати те, що було": https://troynik.kiev.ua/a398196-slozhnosti-vygruzki-ostatkov.html)

1) регулярно оновлювати залишки і ціни (бажано кожен робочий день)

2) не чіпати при цьому унікальний якісний контент (тексти, фото, характеристики).

І ми це зробили (на асортимент, який налічує 10 тисяч товарів з можливістю нескінченного зростання).

Як ми зберегли контент?

На момент початку робіт з сайту (жовтень 2019) на Промов розміщувалися 2500 товарів з якісним проіндексованих пошуковими системами контентом, що приносить seo-трафік. Приблизно 400 товарів втратили свою актуальність, і їх потрібно було визначити і видалити.

При цьому, в базі 1с товарів, яких потрібно продавати онлайн, трохи більше 10 тисяч (ці 10 тисяч позначені в базі певної маркуванням в заданій комірці, оскільки повний асортимент в 1с ширше), включаючи ці 2100. Ці 2100 в базі не розміщуються в окремій папці, а хаотично розкидані по дереву груп.

Порядок дій.

1) виокремити в базі ці дві тисячі товарів, контент яких чіпати не можна. Двом тисячам присвоєний ідентифікатор. Для завантаження на сайт відібрані товари без ідентифікатора.

2) створити контент для вивантаження на Пром для решти 10 тис мінус 2.1 тисяча. При цьому контент повинен відрізнятися від вмісту для інших выгрузок, щоб не збігалися назви і повільно зростав органічний трафік.

3) додати на Пром нові товари (7.9 тисяч). При цьому в 1с створили 2 нових поля: назва пром і опис Пром для кожного товару з позначених 10 тисяч.

4) всім товарам присвоїти ідентифікатори Прома. Для цього було потрібно в 1с створити окрему комірку під ідентифікатор в системі Prom ua.

5) сформировать универсальный файл ежедневной выгрузки цен и остатков по идентификатору, состоящий из полей: код товара в базе, название Пром, единица измерения, статус наличия, количество свободное к заказу, цена, валюта цены, уникальный идентификатор. В файле нужно остерегаться следующих ошибок: 1) неизвестный прому производитель 2) товар в неизвестных прому единицах измерения 3) остатки должны быть в натуральных числах 4) преобразовать разделители в екселе с запятых на точки

6) Повторять выгрузки каждый день. Процесс занимает 10 минут у программиста и 20 у маркетолога.

Профит!

Ми домоглися щоденного актуального наявності товару на Промов, при цьому зберігши контент, а також максимально додали відмінності у назвах та описах порівняно з іншими выгрузками. При цьому ми дбайливо зберегли все, що було досягнуто раніше, не зачепивши жодної картки товару, яка вже була раніше заведена.

Час на виконання завдання: один місяць.

  • prom ua імпорт товарів xml
  • Помилка вивантаження prom.ua - Рішення проблем
  • Інтеграція пром юа з 1с: вивантаження доступних до продажу залишків і цін
  • Помилки при імпорті на Пром юа
  • Як ми налаштували вивантаження на Пром Юа з мінімальними втратами: кейс
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner