Поширені питання
Пропозиції по співробітництву
Ми завжди відкриті до співпраці і розширення партнерської бази. Відповідно, радо розглядаємо всі пропозиції (поставка продукції, реклама тощо). Спрямовувати їх на нашу електронну пошту zakaz_troynik@ukr.net
Що робити, якщо не вдається зв'язатися з менеджером по телефону?
Трапляється, що через перевантаженою лінії менеджери не завжди можуть відразу відповісти на дзвінок.
У цьому випадку рекомендуємо оформити замовлення або задати питання на сайті. Це можна зробити такими способами:
· Натисніть на кнопку КУПИТИ або ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ (переконайтеся, що вірно вказали свій номер) поряд із товаром, який вас зацікавив.
· Надішліть листа на пошту zakaz_troynik@ukr.net з темою Питання або Замовлення.
Як доїхати в TROYNIK
Дістатися до нас нескладно.
Ми знаходимося в Києві за адресою вул. Велика Окружна 4-Г і знайти наш магазин на карті не складно.
Ну а щоб вам було простіше доїхати до магазину troynik.kiev.ua на машині, ми зробили схеми проїзду, подивитися які можна тут. Покрокова схема проїзду по території зазначена в цій статті.
Що робити, якщо доставка замовлення запізнюється?
Якщо замовлення не доставлений вчасно, будь ласка, зв'яжіться з нами - напишіть на пошту zakaz_troynik@ukr.net або за нашими номерами телефону:
+38 067 889-39-89 Київстар
** Детальніше про доставку по Києву
Перевізники, з якими ми працюємо
НОВА ПОШТА.
Ціна відправки по містах України залежить від розцінок перевізника. Всі посилки ми відправляємо з відділень в Києві. Вартість доставки службою-перевізника оплачує покупець.
У разі повернення товару з вини магазину (був відправлений не той товар, не в правильному кількості, що товар був доставлений з виробничим браком) вартість зворотної доставки оплачує магазин.
Можливий самовивіз?
Можна зробити замовлення по телефону?
ТАК! Телефонуйте і ми будемо раді прийняти Ваше замовлення! Детальніше читайте тут
Навіть при замовленні по телефону - необхідно зробити замовлення не менше ніж на 100 грн!
Є МІНІМАЛЬНЕ ЗАМОВЛЕННЯ в нашому магазині?
Так, є. Мінімальна сума замовлення у нашому магазині (незалежно, чи замовляєте Ви по телефону або онлайн) - становить 100 ГРИВЕНЬЯкі є способи оплати?
- Для Києва: оплата при самовивезенні
- Для України: ми відправляємо замовлення Новою Поштою за умови ПЕРЕДОПЛАТИ
- Оплата нам на розрахунковий рахунок!
Можна зробити замовлення на вихідних?
Можна тільки онлайн з сайту
Чи можу я отримати консультацію в телефонному режимі в воскресіння?
У неділю наші номери не відповідають. Ви можете оформити замовлення на сайті. Наші менеджери зв'яжуться з вами в понеділок.
Можна приїхати оглянути / виміряти / помацати / порівняти товар?
Так, можна.
У нас є власний склад, тому ви можете приїхати до нас, оглянути / виміряти / помацати / порівняти / потримати товар в руках. Для цього НЕОБХІДНО мінімум за 30 хвилин до приїзду оформити замовлення.
Як проїхати в наш магазин, можна подивитися тут, а покрокова схема проїзду зазначена в цій статті.
Чи можна замовити кілька схожих товарів, приїхати до вас і на місці вибрати один з них?
Можна, якщо Ви можете приїхати до нас в офіс в Києві. Ви можете замовити кілька однотипних моделей, наприклад, змішувачів, приїхати до нас і вибрати потрібний. Покрокову схему, як проїхати в магазин ТРІЙНИК, дивіться тут.
При оплаті на картку - як довго товар резервується за покупцем.
При оплаті на картку - товар резервується за Вами на строк 2 доби - 48 годин. Якщо за цей час не надходить оплата і Ви не зв'язалися з нами, замовлений товар знімається з резерву.Чому у вас ціни нижче, ніж в інших магазинах?
На більшість товарних позицій у нас ціни дійсно нижча, ніж в інших магазинах. Причина в тому, що у нас є власний склад. Ми не витрачаємо грошей на довіз товарів до складу і до точки видачі. Відповідно, ми торгуємо безпосередньо, без дилерів та посередників, що теж дозволяє зробити товар дешевше.
Чому вчора була одна ціна, а сьогодні інша?
Ціни на сайті нашого магазину змінюються щодня. Відповідно, ціна, озвучена вам по телефону вчора, сьогодні може відрізнятися.
Які діють гарантії та умови повернення?
Згідно "Закону про захист прав споживача" обмін та повернення можливий в термін до 14 днів з моменту доставки замовлення клієнту.
Важливі умови обміну та повернення
1. Товар, не був у вживанні, не має явних дефектів, в заводській упаковці та має супровідні документи (паспорти, ярлики, гарантійні талони), а також документи, що підтверджують факт оплати (чек на покупку, видаткова накладна, банківська виписка тощо)
2. У разі обміну та повернення вартість доставки оплачується клієнтом. Якщо був доставлений не той товар, який був замовлений, вартість повторної доставки бере на себе інтернет-магазин. Випадки невідповідного розміру, кольору і т. д., не підпадають під безкоштовну повторну доставку.
3. При оформленні процедури повернення необхідно зв'язатися з нами за телефоном (050) 155 53 45 і відправити товар для обміну або повернення за адресою, зазначеною у супровідних документах, будь-яким зручним для Вас способом.Чому на сайті немає можливості здійснити оплату онлайн?
Асортимент та наявність товарних позицій на нашому сайті оновлюється щодня. Перш ніж погоджувати замовлення з покупцем наші менеджери завжди уточнюють актуальне наявність товару і тільки після цього виставляють рахунок. Тому на сайті відключена можливість оплати онлайн, щоб покупець не перерахував гроші за товар, якого немає в наявності, і як результат не довелося оформляти повернення грошових коштів.
Весь ли товар есть в наличии?
На сайте магазина мы стараемся всегда указывать актуальное наличие товара, но иногда случается, что выбранная вами позиция закончилась или была поставлена в резерв на складе нашего поставщика или производителя. В таких случаях наши партнеры не всегда успевают вовремя нас предупредить об отсутствии товара.
Конечно же, перед тем, как оформить заказ и выставить счет на оплату, мы всегда стараемся уточнить актуальность наличия товара, но иногда все же случаются непредвиденные обстоятельства.
Якщо ж трапиться, що після оплати рахунку потрібної вам позиції не виявиться в наявності, ми запропонуємо кілька варіантів виходу із ситуації:
- повернемо гроші на карту ПриватБанка,
- запропонуємо заміну відсутнього товару на аналогічний або максимально близьке за характеристиками,
- повідомимо, коли товар з'явиться, і відправимо його вам.
Працюємо ми з Укрпоштою?
НЕМАЄ. Не працюємо.