Продавець Troynik.kiev.ua - опалення та водопостачання, Київ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1031 відгук
Ми працюємо. Чекаємо на Ваші замовлення!До каталогу
+380 (67) 889-39-89
+380 (50) 155-53-45
Обладнання та комплектуючі для опалення, водопостачання та каналізації
Кошик

Поширені питання

  • Пропозиції по співробітництву

    Ми завжди відкриті до співпраці і розширення партнерської бази. Відповідно, радо розглядаємо всі пропозиції (поставка продукції, реклама тощо). Спрямовувати їх на нашу електронну пошту zakaz_troynik@ukr.net

  • Що робити, якщо не вдається зв'язатися з менеджером по телефону?

    Трапляється, що через перевантаженою лінії менеджери не завжди можуть відразу відповісти на дзвінок.

    У цьому випадку рекомендуємо оформити замовлення або задати питання на сайті. Це можна зробити такими способами:

    ·         Натисніть на кнопку КУПИТИ або ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ (переконайтеся, що вірно вказали свій номер) поряд із товаром, який вас зацікавив.

    ·         Надішліть листа на пошту zakaz_troynik@ukr.net з темою Питання або Замовлення.

  • Як доїхати в TROYNIK

    Дістатися до нас нескладно.

    Ми знаходимося в Києві за адресою вул. Велика Окружна 4-Г і знайти наш магазин на карті не складно.

    Ну а щоб вам було простіше доїхати до магазину troynik.kiev.ua на машині, ми зробили схеми проїзду, подивитися які можна тут. Покрокова схема проїзду по території зазначена в цій статті.

     

  • Що робити, якщо доставка замовлення запізнюється?

    Якщо замовлення не доставлений вчасно, будь ласка, зв'яжіться з нами - напишіть на пошту zakaz_troynik@ukr.net або за нашими номерами телефону:

    +38 067 889-39-89 Київстар 

    ** Детальніше про доставку по Києву

     

  • Перевізники, з якими ми працюємо

    НОВА ПОШТА.

    Ціна відправки по містах України залежить від розцінок перевізника. Всі посилки ми відправляємо з відділень в Києві. Вартість доставки службою-перевізника оплачує покупець.

    У разі повернення товару з вини магазину (був відправлений не той товар, не в правильному кількості, що товар був доставлений з виробничим браком) вартість зворотної доставки оплачує магазин.

  • Можливий самовивіз?

    Так, ми пропонуємо таку форму доставки. Наш магазин знаходиться за адресою вул. Велика Окружна 4-Г, працюємо ПОНЕДІЛОК-П'ЯТНИЦЯ з 9 до 18. Після узгодження замовлення за ним можна під'їжджати в наш офіс. Покрокову схему проїзду до магазину ТРІЙНИК дивіться тут.

    Детальніше про САМОВИВІЗ

  • Можна зробити замовлення по телефону?

    ТАК! Телефонуйте і ми будемо раді прийняти Ваше замовлення! Детальніше читайте тут

    Навіть при замовленні по телефону - необхідно зробити замовлення не менше ніж на 100 грн!

  • Є МІНІМАЛЬНЕ ЗАМОВЛЕННЯ в нашому магазині?

    Так, є. Мінімальна сума замовлення у нашому магазині (незалежно, чи замовляєте Ви по телефону або онлайн) - становить 100 ГРИВЕНЬ
  • Які є способи оплати?

    • Для Києва: оплата при самовивезенні
    • Для України: ми відправляємо замовлення Новою Поштою за умови ПЕРЕДОПЛАТИ
    • Оплата нам на розрахунковий рахунок!
  • Можна зробити замовлення на вихідних?

    Можна тільки онлайн з сайту

  • Чи можу я отримати консультацію в телефонному режимі в воскресіння?

    У неділю наші номери не відповідають. Ви можете оформити замовлення на сайті. Наші менеджери зв'яжуться з вами в понеділок.

  • Можна приїхати оглянути / виміряти / помацати / порівняти товар?

    Так, можна.

    У нас є власний склад, тому ви можете приїхати до нас, оглянути / виміряти / помацати / порівняти / потримати товар в руках. Для цього НЕОБХІДНО мінімум за 30 хвилин до приїзду оформити замовлення.

    Як проїхати в наш магазин, можна подивитися тут, а покрокова схема проїзду зазначена в цій статті.

      

  • Чи можна замовити кілька схожих товарів, приїхати до вас і на місці вибрати один з них?

    Можна, якщо Ви можете приїхати до нас в офіс в Києві. Ви можете замовити кілька однотипних моделей, наприклад, змішувачів, приїхати до нас і вибрати потрібний. Покрокову схему, як проїхати в магазин ТРІЙНИК, дивіться тут.

  • При оплаті на картку - як довго товар резервується за покупцем.

    При оплаті на картку - товар резервується за Вами на строк 2 доби - 48 годин. Якщо за цей час не надходить оплата і Ви не зв'язалися з нами, замовлений товар знімається з резерву.
  • Чому у вас ціни нижче, ніж в інших магазинах?

    На більшість товарних позицій у нас ціни дійсно нижча, ніж в інших магазинах. Причина в тому, що у нас є власний склад. Ми не витрачаємо грошей на довіз товарів до складу і до точки видачі. Відповідно, ми торгуємо безпосередньо, без дилерів та посередників, що теж дозволяє зробити товар дешевше.

  • Чому вчора була одна ціна, а сьогодні інша?

    Ціни на сайті нашого магазину змінюються щодня. Відповідно, ціна, озвучена вам по телефону вчора, сьогодні може відрізнятися.

  • Які діють гарантії та умови повернення?

    Згідно "Закону про захист прав споживача" обмін та повернення можливий в термін до 14 днів з моменту доставки замовлення клієнту. 


    Важливі умови обміну та повернення 


    1. Товар, не був у вживанні, не має явних дефектів, в заводській упаковці та має супровідні документи (паспорти, ярлики, гарантійні талони), а також документи, що підтверджують факт оплати (чек на покупку, видаткова накладна, банківська виписка тощо) 


    2. У разі обміну та повернення вартість доставки оплачується клієнтом. Якщо був доставлений не той товар, який був замовлений, вартість повторної доставки бере на себе інтернет-магазин. Випадки невідповідного розміру, кольору і т. д., не підпадають під безкоштовну повторну доставку. 

    3. При оформленні процедури повернення необхідно зв'язатися з нами за телефоном (050) 155 53 45 і відправити товар для обміну або повернення за адресою, зазначеною у супровідних документах, будь-яким зручним для Вас способом.

  • Чому на сайті немає можливості здійснити оплату онлайн?

    Асортимент та наявність товарних позицій на нашому сайті оновлюється щодня. Перш ніж погоджувати замовлення з покупцем наші менеджери завжди уточнюють актуальне наявність товару і тільки після цього виставляють рахунок. Тому на сайті відключена можливість оплати онлайн, щоб покупець не перерахував гроші за товар, якого немає в наявності, і як результат не довелося оформляти повернення грошових коштів.

  • Весь ли товар есть в наличии?

    На сайте магазина мы стараемся  всегда указывать актуальное наличие товара, но иногда случается, что выбранная вами позиция закончилась или была поставлена в резерв на складе нашего поставщика или производителя. В таких случаях наши партнеры не всегда успевают вовремя нас предупредить об отсутствии товара. 

    Конечно же, перед тем, как оформить заказ и выставить счет на оплату, мы всегда стараемся уточнить актуальность наличия товара, но иногда все же случаются непредвиденные обстоятельства.

    Якщо ж трапиться, що після оплати рахунку потрібної вам позиції не виявиться в наявності, ми запропонуємо кілька варіантів виходу із ситуації:

    - повернемо гроші на карту ПриватБанка,

    - запропонуємо заміну відсутнього товару на аналогічний або максимально близьке за характеристиками,

    - повідомимо, коли товар з'явиться, і відправимо його вам.

  • Працюємо ми з Укрпоштою?

    НЕМАЄ. Не працюємо.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner