Продавець Troynik.kiev.ua - опалення та водопостачання, Київ розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
977 відгуків
Чекаємо на Ваші замовлення!До каталогу
+380 (67) 889-39-89
+380 (50) 155-53-45
Обладнання та комплектуючі для опалення, водопостачання та каналізації
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ми розуміємо, що у Вас може виникнути потреба повернути або обміняти придбаний у нас товар, наприклад, через зміни Ваших побажань. Ми завжди готові прийняти або обміняти такий товар протягом 14 днів з дати покупки, за умови, що упаковка товару має бути не пошкоджена, товар не був у вжитку, збережено товарний вигляд та споживчі властивості. Якщо товар є частиною комплекту (наприклад, набір змішувачів), повертається повний комплект. Якщо ви не зберегли чек, ми все одно приймемо товар. Тільки переконаємося, що товар куплений у магазині ТРІЙНИК. Просимо Вас поставитися з розумінням того, що вартість доставки не підлягає поверненню у разі повернення або обміну товару. У разі необґрунтованої відмови від приймання товару покупець оплачує доставку згідно з вартістю доставки. Повернення коштів: У разі повернення придбаного у нас товару ми гарантуємо Вам повернення коштів протягом 14 календарних днів з дати отримання товару. Повернення коштів здійснюється: При оплаті готівкою - готівкою у пунктах видачі або на вашу картку, що вказується в письмовому повідомленні. При оплаті безготівковим способом – на розрахунковий рахунок, з якого було здійснено оплату замовлення. При оплаті карткою – ми повертаємо тільки на карту з якої було здійснено оплату.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner